fredag 9. mars 2012

Taupymo planas - vasaris

Vasaris baigėsi, laikas pažiūrėti kaip sekėsi laikytis taupymo plano. 
Norvegaičių forume po pigiąja nusipirkau gėrybių už 83nok su pašto išlaidom (vien nenaudotas štampukas realiai kainuoja 65nok). Geras apsipirkimas:D


Kitas pirkinukas - albumas 169nok ir purškiami klijai 149nok.


Maniau, kad tuom mano prekinimasis tą mėnesį baigsis. Bet... Prima pradėjo pardavinėti naująją kolekciją. Ne mano jėgom atsispirti tokiai pagundai:D Tad piniginę paploninau dar 320nok... Pirkau iš Texas tuddy per ebay. Susirašinėjau su pardavėju prieš pirkimą ir man buvo pažadėta, jog ant paketo užrašys fiktyvią sumą. Tačiau pardavėjas to nepadarė ir man tikrai pasisekė, kad neapmuitino norvegai (vien už tai kad jie paskaičiuoja, nulupa 150nok!). Daugiau iš to pardavėjo nebepirksiu.


Planiuką viršyjau 200nok... Velnias... Bet ta nauja Primos kolekcija kovo mėnesį gerokai papurtys mano piniginę. Dievinu Prima!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar