torsdag 2. februar 2012

Taupymo planas - sausis

Na kadangi visi persikraustymai jau praeityje, remontų sekantis etapas negreitai, darbas surastas, atostogos pasibaigė... kitaip sakant - gyvenimas grįžo į savas vėžias, laikas grįžti ir į scrapo pasaulį:D

Mano taupymo planelis...:D Sidabro planiukas visą rudenį buvo vykdomas, bet atejo laikas pasirūpinti jo saugumu. Todėl daugiau jo neviešinsiu. Tai, kad aš veik neskrepinau, tikrai nereiškia, jog mano pirkinėjimai gėlyčių sustojo:D Sunkokai telpu į tuos 200nok... Neišeina atsispirti pagundoms. Todėl bandysiu šiais metais kas mėnesį išleisti 400-500nok (tai ir kukli suma, palyginus kiek buvau pratusi patuštinti savo piniginę). Tikiuosi, tai bus realistiškiau įvykdyti. 

Tai pradedu:D Ebay nusipirkau Primos gėrybių. Viskas kas yra nuotraukoje 190nok + pašto išlaidos 60nok. Labai pigu!!! Pardavėjas vis dar pardavinėja pigiai šias gėlytes (pardavėjas myswm). Norgėj už tokį pirkinuką man tektų pakloti daugiau nei dvigubai daugiau...


Norvegaičių forume už 100nok nusipirkau panaudotą Spellbinders formelių rinkinį. Pašto išlaidos 0nok :D


Viso sausio mėnesio išleidau 350nok.
P.S. Užmačiau vieną norvegaitę, kuri sausio mėnėsį išleido... 6700nok, o per vasario kelias dienas jau patuštino pinigę beveik 3000nok. Va čia tai tempai:D

2 kommentarer:

  1. Kai pamačiau tiek gėlių, iš kart pagalvojau: kada tu jas sunaudosi :D Bet kai pamačiau kiek skrebukų turi ir kiek juose gėlių, tai net atsiprašiau mintyse :)
    O apie sidabrinius įrankius. Nesupratau, tu tikrai čia dėl saugumo nebedarysi apie juos įrašų?

    SvarSlett
  2. Na geliu as istiesu naudoju daug:D Ir ju man vis dat negana! Man jau reikia naujos lentynos gelems:D
    O del sidabro... Norvegijoje irgi nemazai vagysciu, ir deja nemazai ta statistika papildo lietuviai.... Mano sidabro kolekcija jau izenge i 5zenklia suma (tie stalo yrankiai nepasidabruoti, jie is sidabro). Kai gyvenau kaip au-pair vienoje seimoje, tai ten moteriske per kiekviena baliu pirmiausia nurinkdavo stalo sidabra ir suskaiciuodavo... sveciams dar neisejus...:D

    SvarSlett