lørdag 3. desember 2011

Mano scrapo kambariukas

Mano screpo kambarys beveik baigtas!!! Liko tik galutinai susidėlioti žaisliukus į vietas ir pasikabinti kokias žaliuzes. Mažoji mano pradėjo screpinti. Ir vargeli, vargeli... jai labai patinka lipdukai, tai ant vieno lapo sugeba priklijuoti ne po vieną pakelį:D Va taip atrodo jos darbo vietelė...


Žinau, jog turiu daug Primos gėlyčių, bet kad tiek... Nuotraukoje esančios gėlytės vien iš Primos (apatinę štangutę jau irgi prikabinėjau gėlytėmis). MB akis išpūtęs spoksojo:D Bet jis nežino, kad stalčiuose suslėpta dar ir ne Primos gėlyčių:DDD Ir man vistiek negana gėlyčių:D

3 kommentarer:

  1. wau !!!! sveikinu su skrebo ikurtuvem :)

    SvarSlett
  2. Aciukas! Labai pasiilgau skrepinimo! Tikiuosi, jog greitai isivaziuosiu i senajo ritma. Siemet padariau labai mazai LO...

    SvarSlett
  3. Sveikinimai su nuostabaus skrebo kambario isikurimu :) labai smagu turet savo pomegio kampa :) o jau geliu...... waauuuu... ir taip viskas dailiai sukabinta, kad pavydziu tokios tvarkos, nes man taip susitvarkyt elytes misija neimanoma :))

    SvarSlett