søndag 29. mai 2011

Taupymo planas - gegužė

Šio mėnesio ataiskaitėlę pradėsiu, nuo nuotraukos, kurioje laimėtas Candy. Kartas nuo karto internete paieškau dovanėlių ir štai vieną laimėjau:D


Šį mėnesiuką buvo mano gimtadienis, tai brangiausiojo iškaulyjau, jog man išrašytų pinigėlių, o aš juos išleisiu screpo gėriams:D Tai nusiaubiau ebay vieną pardavėją. Cegrabber puikus pardavėjas!!!! Tik per tą kiekį pamiršau dar kelis gėlių pakelius nupaveiksluoti:D




Taip pat susigundžiau kartono pjaustyniais iš Australijos. Servisu vėlgi likau labai patenkinta. Užsisakius, po kelių dienų gavau iš parduotuvės emailą, jog pašto išlaidos buvo pigesnės, nei jie nuskaičiavo, tad į siuntinuką įdėjo dar kelis pjaustinukus. Manau dar reikės šito grožio nusipirkti.


O čia sesers ir mamos dovanos. Irgi teko gerokai pazirsti, jog noriu screpo gėrių. Bet finale turiu tai ko man labai reikėjo - albumus. Didžioji problema su albumais, jog jų siuntimas būna toks brangus, kad tenka pirkti juos Norgeje ir pakloti nemažus pinigėlius:( Ačiū už puikią dovaną!


Lorietė irgi nudžiugino dovanų čekiu iš vienos screpo parduotuvės. Ir lyg tyčia parduotuvė taikė nuolaidas Primos produktams:D Tai tą čekį jau tą pačią dieną panaudojau:D


Na negi galima atsilaikyti Primos nuolaidoms! Tai tuo pačiu nusipirkau prekių ir už mano mėnesinį scrapo limitą. Žavumėlis!!! Šį mėnesį kaifuoju nuo tokio kiekio grožių:D


Neužmiršau ir sidabriuko plano. Šį mėnesį nusipirkau su nuolaidom 3 desertines šakutes:D

1 kommentar:

  1. Apsalau nuo tokio tavo nuostabaus sio menesio skrebo gerio... nerealiai tau cia pasiseke, net akys raipsta nuo tiek grozybiu :D

    SvarSlett