søndag 13. mars 2011

Mano kasdienybė dabar...

Kagi... Aš vėl dirbu viršvalandžius kiekvieną darbo dieną :( Tai, kad paskutinį pusmetį tenka tiek dirbti manes tai anaiptol nedžiugina, nes pasirinkau valytojos darbą būtent dėl to, kad nebūtų viršvalandžių, kad nebūtų jokių savaitgalių. O dabar... Praeitą savaitgalį buvau paprašyta padirbėti:( Užkniso! Būčiau norėjusi atsakingesnio darbo ir viršvalandžių, būčiau įsidarbinusi kitur... Dar iš bendradarbės atėjo žinutė, kad iš atostogų grįž dviem dienom vėliau nei planuota...
Šį mėnesį apsiprekinau screpo priemonių, kad tai į 200nok net nepanašu:D Tiesiog nusprendžiau save pamaloninti po sunkaus periodo. Plius - gruodžio pradžioje mb tėtė užsakė man Kalėdinę dovaną konjako taures. O aš jų laukiau mėnėsį... du... Kai suėjo trečias mėnuo, nusprendžiau, kad kai važiuosiu pas Lorietę, užsuksiu į tą parduotuvę ir atsiimsiu pinigus. Tai ramia sažine ir prisisakiau screpo gėrių. O va penktadienį sulaukiau skambučio iš parduotuvės, kad taurės pagaliau atėjo:D Joooo... Na bet iš kitos pusės, kadangi dirbau daug, teko atsisakyti vienos savaitinės paslaugos, kuri man kainuodavo pinigėlius.

O dabar teks sukelti nuotraukas ką nuveikiau per tą laiką:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar