søndag 31. oktober 2010

Mano ši savaitėlė

Savaitėlė buvo visai kitokia nei kad planavau. Atėjus pirmadienį mano bendradarbė numetė naujienėlę, jog trečiadienį išvažiuoja į LT... ir mat jai reikėtų, kad pasikeisčiau savo ateinančią atostogų savaitę... Jo... skubu :D Tiek to - pasilaikysiu sau, ką aš iš tiesų manau apie tą bendradarbės "siurprizą". Tad likusią savaitę teko dirbti viršvalandžius:( Nekenčiu viršvalandžių!!!
Padariau per tą savaitėlę vieną LO skirtą Primos konkursui, tačiau nesu visai patenkinta rezultatu. Ypač, kad laikiausi plano ir nepirkau naujų priemonių. Pažiūrėsiu, kaip jie įvertins:D

Taip pat sutvarkiau mūsų miegamąjį. Svajojau nusipirkti visai kitas lempas staliukams. Bet mano norai labai nekuklūs buvo:D Teks pasitenkinti lempečkom už 100nok:D Labai keista buvo paveiksluoti šiuo objektyvu patalpose, nes paprastai aš jį naudoju tik kalnuose panoramoms paveiksluoti.


Kitą savaitę atostogos!!! Jėga!!! Nors susiplanavau susitvarkyti daug reikaliukų per tą savaitę. Sunkiausia bus rytoj, nes mano mašinukas bus remontuojamas servise, teks visą dieną prasitrinti mieste. Vargas mano piniginei:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar