onsdag 12. mai 2010

Konkursai

Aš labai džiaugiuosi, kad praeitų metų pabaigoje nusprendžiau, jog nuo šių metų išdrįsiu dalyvauti norvegiškuose konkursuose:D Tik man svarbu nebeprievartauti savęs pačios, t.y. nekursiu LO specialiai konkursams. Dabar pasiimu nuotraką ir pamastau ką aš norėčiau su ja daryti ir tik tada peržiūriu ar tiktų koks konkursas. Va "Se på meg", pamačiau, jog labai tiktų panaudoti pavadinimui vieno konkurso duotą tekstą. Dabar darau vieną LO, kur aprašysiu vieną kelionę po kalnus... Ir kaip tik vyksta dokumentinio LO konkursas:D Tai kodėlgi nepabandžius?! :D O gal laimėsiu... :D Štai ir su paskutiniuoju... Pamačiau konkurso schemutę ir iškartą supratau, jog tai idealiai tiks mano pasirinktai nuotraukai. Ir... Valio!!!! Viena iš dizainerių išsirinko mano mėlynus sapnus!!! Broggis - ACIŪKAS!!! Mano naujas pasiekimas http://skissedilla.blogspot.com/2010/05/vi-har-dilla.html .

2 kommentarer:

  1. Sveikinu Tosk ;) labai gražus skrebukas, tad nenustebau perskaičius, kad buvo išrinktas ;) nu tu tikra konkursiuku ase jau :) šaunus tavo pavizdys, kad darbeli reikia daryti tik jaučian ir apgalvojant, o ne prievarta :) kai neverti savęs, skrebukas kitokia aura spinduliuoja ;) aš to visad laikausi, jei perskaičius sąlyga kylo mintis tai imuosi, jei ne tai ne :)

    SvarSlett
  2. Nuosirdziai sveikinu! Nuostabus darbelis. Toks kerintis ;-)

    SvarSlett